Виховна робота

Тема: Конкурсна програма «Правовий букварик»
Мета: закріпити та удосконалити знання  дітей з прав людини, розвивати логічне мислення, інтерес до правових знань, навички самореалізації і самовиховання; виховувати пошану до законів України, громадянські почуття школярів, вчити користуватися своїми правами.
Обладнання: малюнки з правами дитини.

Хід роботи
1.    Гра «Так чи ні».

w        Усі діти мають право на любов і піклування. (Так)

w        Кожна дитина має право їсти цукерки, чіпси. (Ні)

w        Усі діти рівні у своїх правах. (Так)

w        Жодна дитина не повинна мити посуд. (Ні)

w        Діти мають право відмовитись від обіду. (Ні)

w        Діти мають право вільно висловлювати свої погляди. (Так)

w        Усі діти мають право на повноцінне харчування. (Так)

w        Усі діти мають право на освіту. (Так)

w        Жодна дитина не повинна прибирати свою кімнату. (Ні)

w        Жодна дитина не повинна стати жертвою насильства. (Так)

2.  Гра «Права чи обов’язки»
(Коли вчитель називає права, діти плескають у долоні. Коли вчитель називає обов’язки, діти крокують на місці.)
w        Берегти шкільне майно.
w        Лікуватися.
w        Відпочивати.
w        Старанно вчитися.
w        Допомагати рідним.
w        Жити у сімї.
w        Безкоштовно навчатися.

Немає коментарів:

Дописати коментар