Тема: Конкурсна програма «Правовий букварик»
Мета: закріпити та
удосконалити знання дітей з прав людини, розвивати логічне
мислення, інтерес до правових знань, навички самореалізації і самовиховання;
виховувати пошану до законів України, громадянські почуття школярів, вчити
користуватися своїми правами.
Обладнання: малюнки з правами дитини.
Хід роботи
1.
Гра «Так чи ні».
w
Усі діти мають право на
любов і піклування. (Так)
w
Кожна дитина має право їсти
цукерки, чіпси. (Ні)
w
Усі діти рівні у своїх
правах. (Так)
w
Жодна дитина не повинна
мити посуд. (Ні)
w
Діти мають право
відмовитись від обіду. (Ні)
w
Діти мають право вільно висловлювати
свої погляди. (Так)
w
Усі діти мають право на
повноцінне харчування. (Так)
w
Усі діти мають право на
освіту. (Так)
w
Жодна дитина не повинна
прибирати свою кімнату. (Ні)
w
Жодна дитина не повинна
стати жертвою насильства. (Так)
2. Гра «Права чи
обов’язки»
(Коли вчитель називає права, діти плескають у долоні. Коли вчитель називає
обов’язки, діти крокують на місці.)
w
Берегти
шкільне майно.
w
Лікуватися.
w
Відпочивати.
w
Старанно
вчитися.
w
Допомагати
рідним.
w
Жити у сім’ї.
w
Безкоштовно
навчатися.
Немає коментарів:
Дописати коментар